Sunday, March 10, 2013

මා ලියනා ලිපි Email වලින් දනුම් දෙන්න ඕනෙද?

ඔබට මම ලියන ලිපි... ඒ කියන්නනේ මම අලුතින් ලියන ලිපි. මම අලුත් ලිපියක් එහෙම ලිව්වොත් ඒ වෙලේම දැනගන්න හම්බවෙන්නේ නැනේ... නේද?. ඔයාලා මගේ Web Site එකට නිතරම ඇවිල්ලා ම  බලන්න එපැය. ඉතින් ඒක ට මම පිලියමක් යොදලා තියෙන්නේ. මේක ගැන ගොඩක් අය දන්නේ නෑ. මම මේ පහසුකම ගැන පස්සේ කථාකරන්නම්. ඉතින් මම ඔයාලා ට එකෙන් මම අලුතින් ලියන ලිපි Email හරහා දැනුම් දෙන්න හදාගන්න හැටි කියන්නම්. මුලින්ම මේ පින්තුරය බලාගන්නකෝ. මම හිතනවා මෙහෙම මේක කරන හැටි ඔයාලට කියන්න ලේසියි කියලා.

මෙහි තියෙනවා "Enter your email address" කියල. ඊට පහලින් box එකක් තියෙනවා පෙනෙනවා ඇතිනේ. ඒ Box එක තුල ඔයාගේ Email ලිපිනය ලියලා ඊට යටින් තියෙන "Subscribe" button එක ඔබන්න. එවිට ඔයාට New Window එකක් එනවා. මෙලෙස,


දැන් Security code එක නිවැරදිව type කරලා "Complete Subscription Request" ඔබන්න. ඊට පස්සේ ඉදල මම අලුතින් ලියන ලිපි පිලිබදව ඔයාට Email වලින් දැනුම් දෙයි.

0 comments: